Kommunikation og konflikthåndtering - service

6 ugers jobrettet
Hold
Vi har desværre ingen planlagte hold på dette kursus.
Tilmeld dig KURSUSAGENTEN og modtag en e-mail når der oprettes nye hold...
Kursusinfo

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Beskrivelse: Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.
Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fagnummer: 44853 Kommunikation og konflikthåndtering - service Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Pris uden for målgruppe: DKK 1.974,20
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Ane Pedersen
Kursussekretær
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.

Information

• Der gennemføres test på kurset.
• There will be at test at the end of every course.
• Am Ende des Kursus wird ein Test durchgeführt.

Samlet kursuspris
AMU-Pris
DKK 378,00
Uden for målgruppen
DKK 1.974,20