Vi søger en erfaren lønmedarbejder
Vil du være en del af en arbejdsplads i spændende udvikling, har du nu muligheden. Er du samtidig velorganiseret og har erfaring med systematisk arbejde - og vil du være med til at sikre, at AMU SYDs ansatte og øvrige interessenter får kompetent service?
Så er du måske den nye erfarne lønmedarbejder, vi søger til vores økonomiafdeling.
Primære arbejdsopgaver
Du vil få en bred vifte af arbejdsopgaver og vil bl.a. beskæftige dig med:
- Indberetning og kontrol af lønoplysninger i lønsystemet
- Ferie- og fraværsregistrering
- Ansøgning af refusioner
- Løbende opgørelser til lederne
- Kontakt til ledere og medarbejdere ifm. lønspørgsmål
- Medvirke ved udarbejdelse af ansættelseskontrakter
- Kassefunktion, herunder bankafstemning
- Diverse ad hoc opgaver
Vores forventninger til dig
Du er en stabil teamplayer, som evner at skabe en venlig og professionel dialog. Det er vigtigt, at du er selvstændig og har stor erfaring med at lave løn.
Du er struktureret, detaljeorienteret og indstillet på en arbejdsdag, der kan variere. Du har fokus på deadlines og er effektiv i din opgaveløsning og opfølgning.
Du har en relevant uddannelse og solid erfaring, minimum to år, inden for personale- og lønadministration. Vi forventer, at du har et godt kendskab til overenskomster, cirkulærer og bekendtgørelser og meget gerne inden for statens område. Derudover forventer vi, at du er stærk på IT, og det er en fordel, hvis du har arbejdet i SLS / HR løn / Navision Stat.
Desuden skal du kunne genkende dig selv i vores værdier:
- Fællesskab
- Ansvarlighed
- Ordentlighed
- Fleksibilitet
Vi tilbyder
Du bliver del af en engageret arbejdsplads med et specialiseret team af medarbejdere. Vi tilbyder et job med ansvar, udviklingsmuligheder og en bred kontaktflade på tværs af organisationen. Ved AMU SYD har vi en aktiv personaleforening med forskellige tilbud og årlige arrangementer.
Du bliver ansat i økonomiafdelingen, som er et team på 4 kolleger.
Arbejdssted
AMU SYD, C. F. Tietgens vej 6, 6000 Kolding
Du vil referere til økonomichef Peter Andersen.
Løn
Løn og pension i henhold til gældende overenskomst: Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK.
For yderligere information, er du velkommen til at kontakte økonomichef Peter Andersen på tlf. 25240720
Stillingen er som udgangspunkt 37 timer pr. uge og ønskes besat snarest muligt - gerne 1. maj 2021.
Din ansøgning
Du bedes sende din ansøgning, CV, eksamensbeviser og anden relevant dokumentation til ansogning@amusyd.dk.
Ansøgningsfrist søndag den 18. april 2021