AMU Syd
Lean Icon

Medarbejderudvikling

Sammensatte kurser

Kunde/leverandør og kommunikation om kvalitet.

Kommunikation om kvalitet i virksomheder

Info

Kursusnr.: 48074
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00

Målgruppe

Ufaglærte og faglærte personer har adgang til uddannelsen.

Formål

Du lærer at søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Du lærer om sikker kommunikation om kvalitet.

Indhold

Deltageren kan søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Desuden kan deltageren kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt over for kunder og kolleger, så der sikres fælles forståelse af de aftalte kvalitetsmål og håndtering af eventuelle fejl og afvigelser. Endelig kan deltageren medvirke til at fremme sikker kommunikation om kvalitet på tværs af fagligheder, afdelinger og kulturer.

Kunde/leverandørforhold for operatører

Info

Kursusnr.: 45363
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00

Målgruppe

Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, har adgang til uddannelsen.

Formål

Deltageren kan informere og kommunikere i kunde- og leverandørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader i kvalitetsstyrings sammenhænge.

Indhold

Med baggrund i viden om ¿kunde- og leverandørforholdet¿ i kvalitetsstyrings sammenhænge i virk-somheden kan deltageren anvende personlige/faglige ressourcer til at skabe forbedringer af de pro-dukter/ydelser der leveres. Deltageren kan informere og kommunikere korrekt i kunde- og leveran-dørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader til såvel interne som eksterne kunder og leverandører.

Kunde/leverandør og kommunikation om kvalitet.

Kommunikation om kvalitet i virksomheder

Info

Kursusnr.: 48074
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00

Målgruppe

Ufaglærte og faglærte personer har adgang til uddannelsen.

Formål

Du lærer at søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Du lærer om sikker kommunikation om kvalitet.

Indhold

Deltageren kan søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Desuden kan deltageren kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt over for kunder og kolleger, så der sikres fælles forståelse af de aftalte kvalitetsmål og håndtering af eventuelle fejl og afvigelser. Endelig kan deltageren medvirke til at fremme sikker kommunikation om kvalitet på tværs af fagligheder, afdelinger og kulturer.

Kunde/leverandørforhold for operatører

Info

Kursusnr.: 45363
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00

Målgruppe

Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, har adgang til uddannelsen.

Formål

Deltageren kan informere og kommunikere i kunde- og leverandørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader i kvalitetsstyrings sammenhænge.

Indhold

Med baggrund i viden om ¿kunde- og leverandørforholdet¿ i kvalitetsstyrings sammenhænge i virk-somheden kan deltageren anvende personlige/faglige ressourcer til at skabe forbedringer af de pro-dukter/ydelser der leveres. Deltageren kan informere og kommunikere korrekt i kunde- og leveran-dørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader til såvel interne som eksterne kunder og leverandører.

Kontakt os

ÅBNINGSTIDER OG ADRESSE

Telefontid 76 37 37 37

Mandag til torsdag 07:30 - 15:00
Fredag  07:30 - 14:00

AMU SYD Hovedafdeling
C F Tietgens Vej 6,
6000 Kolding
info@amusyd.dk
CVR.nr: 10 08 52 92