Kursusnr.: 48074
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00
Ufaglærte og faglærte personer har adgang til uddannelsen.
Du lærer at søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Du lærer om sikker kommunikation om kvalitet.
Deltageren kan søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Desuden kan deltageren kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt over for kunder og kolleger, så der sikres fælles forståelse af de aftalte kvalitetsmål og håndtering af eventuelle fejl og afvigelser. Endelig kan deltageren medvirke til at fremme sikker kommunikation om kvalitet på tværs af fagligheder, afdelinger og kulturer.
Kursusnr.: 45363
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00
Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, har adgang til uddannelsen.
Deltageren kan informere og kommunikere i kunde- og leverandørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader i kvalitetsstyrings sammenhænge.
Med baggrund i viden om ¿kunde- og leverandørforholdet¿ i kvalitetsstyrings sammenhænge i virk-somheden kan deltageren anvende personlige/faglige ressourcer til at skabe forbedringer af de pro-dukter/ydelser der leveres. Deltageren kan informere og kommunikere korrekt i kunde- og leveran-dørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader til såvel interne som eksterne kunder og leverandører.
Kursusnr.: 48074
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00
Ufaglærte og faglærte personer har adgang til uddannelsen.
Du lærer at søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Du lærer om sikker kommunikation om kvalitet.
Deltageren kan søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Desuden kan deltageren kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt over for kunder og kolleger, så der sikres fælles forståelse af de aftalte kvalitetsmål og håndtering af eventuelle fejl og afvigelser. Endelig kan deltageren medvirke til at fremme sikker kommunikation om kvalitet på tværs af fagligheder, afdelinger og kulturer.
Kursusnr.: 45363
Varighed: 1,0
Pris: kr. 190,00
Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, har adgang til uddannelsen.
Deltageren kan informere og kommunikere i kunde- og leverandørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader i kvalitetsstyrings sammenhænge.
Med baggrund i viden om ¿kunde- og leverandørforholdet¿ i kvalitetsstyrings sammenhænge i virk-somheden kan deltageren anvende personlige/faglige ressourcer til at skabe forbedringer af de pro-dukter/ydelser der leveres. Deltageren kan informere og kommunikere korrekt i kunde- og leveran-dørsammenhæng med baggrund i viden om egne grænseflader til såvel interne som eksterne kunder og leverandører.
ÅBNINGSTIDER OG ADRESSE
Telefontid 76 37 37 37
Mandag til torsdag | 07:30 - 15:00 |
Fredag | 07:30 - 14:00 |
AMU SYD Hovedafdeling
C F Tietgens Vej 6,
6000 Kolding
info@amusyd.dk
CVR.nr: 10 08 52 92